att bo hos sina päron när man är 24 bast....

15.53
Tja!

Detta är något jag funderat på ett par dagar, eftersom jag just nu är mitt uppe i körkortsteori och körlektioner samtidigt som jag pendlar fram å tebax till Karlstad några gånger per vecka finns jag nu stor del av veckan hos mina päron. Detta är inget jag tror är tänkt att man ska göra i min ålder. Även om jag är vuxen nog att veta att saker sägs och görs enbart av omtanke så kan det reta gallfeber på mig. Jag KAN fixa min egen mat, jag KAN överleva utan att någon påminner mig att det är kallt ute när jag går ut.  Framförallt har jag egen lägenhet att städa och egen disk att diska och allt såntdär som bara STÅR och VÄNTAR på mig när jag anländer dit och plugg att fixa och teori att läsa, detta betyder att jag inte kanske orkar eller vill diska deras disk och tvätta deras tvätt eller dammsuga deras golv. Jag vet att jag låter otacksam och som en bortskämd skitunge som inte kan hjälpa till när jag bor här, så är det inte. Jag hjälper gärna till men inte för att någon tar det för givet när de ser att jag håller på att gå under av allt annat som ska fixas. Så nu har jag gnällt lite.

Har inte skrivit på ett tag för jag har haft för mycket annat, nu har jag dock lite tid över innan jag ska in i duschen, hoppas sedan på att min fader har tid och lust att backa lite runt hörn med mig. (jag inser nu att det låter ÄNNU MER som att jag är en spoiled brat när jag vill att han ska hjälpa mej och inte vise versa men åter igen det är inte riktigt så det är)  Efter detta ska jag med tåget till Karlstad där jag ska spendera natten. Imorron äre skola på förmiddan.

Sen sist har jag gjort alldeles för mycket för att rabbla här men det har varit helt ok dagar.

Nu måste jag rusa!
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: anna

Haha nämen smöla, du låter inte alls som en brat. Man måste få klaga av sej ibland :D

2008-04-15 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0