Bara en körtis

20.58
Sitter å väntar på älskling som ska sova hos mej inatt! yey! :)

Ville bara på efterfrågan meddela att tån nu är tillbaka i rätt färg, inte gör ont så länge jag inte försöker böja på den och är mindre svullen - dock lite krokig.
Foten är å andra sidan sämre än nånsin...(samma fot som tån....).  Har dock kommit på att det är efter mina knäböj-övningar. Anstränger den leden otroligt i det läget...och ofta utan att värma upp den först. Med andra ord, bara att sluta med det. Nu ska den bara laga sej först.

Hittade ännu fler nya? uppgifter på its förrut. Kanske har de varit planerade från början bara att jag missat dem! Blir galen! Dessutom hade den uppgiften jag lämnade in i fredags inte gått in och den ligger på datorn i väng. Eftersom den ska in imorrn så blir det sen inlämning eftersom ja inte åker te väng förrän fredag-eftermiddag. Jaja.....iaf så mycket just nu! Tar jag det vecka för vecka så fixar det sej, men jag har så svårt att fokusera när jag läser när det är mycket som ska göras på en gång.  Teorin blir oläst eller halvläst eller oengagerat läst, uppgifter blir gjorda på nåt halvdant sätt och allt blir så halvt. Har nog nån koncentrationsstörning som inte klarar att göra fler saker samtidigt :)

Nu ska ja göra en kopp the tror ja!
Pussen

Kommentarer
Postat av: Mia

Sov gott med älsklingen inatt! He he

Mysigt med alla dina kommentarer i min blogg!

Puss!

2008-04-08 @ 21:37:27
URL: http://omknorring.blogspot.com
Postat av: jullan

godmorgon!
ses snart på tåget!! hahahahaha

2008-04-09 @ 06:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0