blir galen

...på sega datorn här hos päronen. Den vill ingenting som jag vill idag.  19.58
Den verkar iaf vilja blogga och det är ju positivt.

Idag vid 12 kom legobeten ut. Nu äre ingen legobete längre, nu äre en bäbis. En hon. 51 lång å 2880 tung :)
Har inte pratat med systern än - hon var så slut. Får ringa imorrn å gratta te bebis å 30 bast.
Det är 3 gången i vår familj ett barn och dess förälder fyller med en dags mellanrum eller på samma dag.
Pappas och farfar fyller år på samma dag och äldsta bror Micke och hans dotter Linnéa fyller med en dags mellanrum och nu syster och lill-knytet.

Utöver detta gjorde jag min sista teorilektion i eftermiddag , himla skönt att få en sak som tar tid ur världen. Bara pyssel med datorer och böcker kvar så blir det nog gjort.

Japp.....har varit lugnt annars, lite skola å lite köra bil osv....
Imorrn äre skola igen, sen får jag se om jag åker te Väng på eftermiddan eller om jag stannar i Karlstad och åker med Mathias på fredag. Lite gött å stanna med då kan jag öva på att köra hem sen och så får vi fixat en present till barnvälsignelse som vi ska på på Söndag.

Nu ska jag göra klart en skoluppgift jag började på igår och lämna in sen har jag gjort alla uppgifter som jag vara gjorda i april. Ska jobba med lite gruppuppgifter imorron oxå så då blir lite mer gjort.
Tack för mej!

Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0