Det är MYCKET nu...

15.41
Hej!

Satt just och tog mej en titt på vår kursplattform itslearning för att se vad vi får för spännande uppgifter denna delkursen. (är inte riktigt så entusiastisk som jag låter). Jag vet att det löser sej till slut och att när man kommer in det så känns allt lugnare, men just nu känner jag mej drunknad i uppgifter som ska göras, livet runt-om och allt med övningskörning och teori och allt. Har nog återigen tagit mej vatten över huvet, men jag tror ändå nånstans att jag kan klara det. Får ligga i, så äre bara.

Sen sist har det bara varit som vanligt, på fredag hade vi gäng-häng å såg vi på hockey, på lördagen gjorde vi verkligen ingenting, hade tänkt åka på online men va så trötta å sletna så vi intog tv-soffan istället. På söndagen övade jag backning runt hörn och lite sådan med Mathias, gick sådär bra eftersom båda va trötta å hungriga och sånt. Gav upp rätt raskt och åkte och åt mat hos svärpäronen. Efter detta packade vi och åkte till Arvika, såg på hockey och sov. Måndag innebar skola för min del och ny arbetsplats i Karlstad för Mathias del. När jag kommit från Karlstad åt jag en sallad på sunday café och sen hade jag körlektion. Fick 80 spänn rabatt föratt Wille va sen, även fast det inte påverkade min körtid. Schyrre! Efter lektionen satte jag mej och pluggade teori tills det var dags för teoruikurs. När den var slut hämtade Mathias mej och vi åkte hem te päronen och såg på hockey och sov. Nu är slutspelsskägget avrakat. Trist men Linköping är verkligen värda en finalplats.

Min dag har varit lugn, var och fick ett nytt recept på piller utskrivet, slapp stolen denna gången! TACK!! Vi pratade om det på skolan en dag, jag och brudarna. Det finns ingen mer pinsam och udda situation än att vara hos gynekologen. Jaja, så äre. Efter jag varit där så gick jag och pluggade lite mer teori på körskolan, lämnade tillbaka lite böcker på biblioteket som jag insåg att jag inte kommer hinna läsa just nu, sen vare hem. När jag kom hit så kikade jag på its och här sitter jag nu och rabblar mina senaste dagar för hyfsat ointresserad publik. :)
Nu ska jag kolla in lite bloggar jag läser, ta ett glas vatten och se på tv samtidigt som jag läser teori. Borde egentligen ta en promenad men jag har en infammation i foten så jag vill inte. 
Hejhej!


In open fields of wild flowers she breathes the air and flies away.
She thanks her Jesus for the daises and the roses in no simple language.
Someday she'll understand the meaning of it all;

He's more than the laughter or the stars in the heavens, as close a heartbeat or a song on her lips.
Someday she'll trust Him and learn how to see Him, someday He'll call her and she will come running,
and fall in His arms and the tears will fall down and she'll pray:
I want to fall in love with You
Jars of clay



Idag längtar jag efter sommar, då får man köra sån här! Inte traktor! Scoter!!
image14 

Kommentarer
Postat av: Jullan

kanske dags för mig att ge en kommentar:-) ganska mycket uppgifter!!!! men vi brukar ju lösa det ganska bra:-) du har allt lite tur med dina körlektioner du!
ha det gött så ses vi imöra! puss!

2008-04-01 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0