drömmar

16.53
Jösses!  Drömmer bara konstigt nuförtiden, kör jag inte bil, så har jag ekande teori-termer i huvet eller så är jag brudtärna på bröllop eller är på möhippa där allt går åt skogen, annars så drömmer jag nåt annat konstigt.
Inatt var det den sistnämnde sortens dröm...KONSTIGT, underligt, pinsamt, härligt, förundrande, förvirrat och allmänt skumt. Idag har jag kännt mej som fjorton hela dagen och det har varit svårt ända tills nu att riktigt reda ut vad som var sant eller inte. Jag tänker inte ge er nöjet att dela ut detaljer eftersom att jag vet att vissa vänner då kommer utnyttja situationen till max och därmed mobba ihjäl mej. (ingen nämnd ingen glömd) Japp...så är det.. Himla underligt var det i vilket fall...

Tog sovmorron imorse och sen plockade jag lite med saker som ska med till Väng i helgen, sen gjorde jag mej iordning och åt mat innan jag åkte till Trafikskolan där jag pluggade teori tills för nån timme sen. Efter det så har jag kikat lite i veckoplaneringen och planerat lite. Jag har oxå läst de bloggar jag brukar följa och lite sånt.
Inser mer och mer att helgerna inte räcker till nu, ett syskonbarn som befinner sej i Falun konfirmeras i helgen, jag har fortfarande inte riktigt hittat nån helg att hälsa på Molly och sen är det bröllop och examen och allt möjligt jox. Mmm....inte lätt inte.

Nu ska jag sätta mej lite i solen och fortsätta förundras över hur drömmar funkar.
Godafton

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill veta!!!!

2008-04-29 @ 21:04:28
Postat av: barfotabarn

hihi ja drömmar e fan konstiga, fattar inte var de kommer ifrån. Sj brukar ja drömma om saker å människor ja aldrig i vaket tillstånd ägnar en enda tanke! Då funderar man verkligen... Ha en bra Valborg hörru!!

2008-04-30 @ 18:49:16
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0