En förhoppning

11.27
Hejhopp!

Nu har jag gjort klart läsloggen - om någon vill läsa (utan att beställa eller skriva ut) Förskoleklassen-pdfen så äre bara att låna på måndag.  Så himla gött å ligga bra med i tid, stressen och pressen är nu nästan helt borta!! yey!
Ska bara läsa det andra berättande-kompendiet så är jag helt med inför veckan - tror jag?

Hade tänkt tvätta idag men tvättstugan var upptagen, kanske senare, får ta tag i städning istället tror jag. Typ nu ska det hända!  Ska träna lite sen med innan the man anländer hem! Nu äre städ! Hej!

If you want it
Come and get it
Crying out loud
The love that I was
Giving you was
Never in doubt
Let go your heart
Let go your head
And feel it now
David Gray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0