fantastiskt

10.21
Det är så FANTASTISKT väder ute!!!  Blir alldeles lycklig!
Underbara 4 dagar har det varit, har hört att survädret kommer tillbaka men nu har iaf våren varit här och nosat!!!
 I LIKE!

I eftermidda har vi redovisning av vårt temaarbete med Bifrost-profil, blir nog bra. Tror vi iaf :)
Ska bli kul, ett litet drama och utmaning för de andra grupperna i klassen.
Kom ganska nyss hit te universitetet. Var härligt att lämna Väng denna gången, inte för att de e skönt att slippa vara där men föratt det känns som att nästa gång jag kommer dit så kommer jag verkligen hem. Gårdagens pyssel gjorde verkligen hela stället mer till vårt än hans. :)  Mina böcker i hyllan och annat småkraffs som gör att det känns som hem. :)   Tror det blir en bra vår och sommar, önskar bara jag hade körkortet NU så man vågade sej på att börja söka jobb på riktigt. Men å andra sidan kan det nästan inte gå så dåligt så att jag inte ens har det i augusti. Vill ju gärna jobba i sommar oxå men vi får väl se hur allt blir. EN sak i taget.....:)

Har börjat fundera lite inför examenskalaset med. Vet inte än om jag ska ha typ öppet hus eller om jag ska köra på familjen bara. Har egentligen inte råd med öppet hus men det vore roligt om det kom lite vänner när jag har ett hem att bjuda dem till. :)     A, får se...

Efter att jag slutat här ska ja träffa Mathias, gå en tur på stan och fixa lite smågrejer, troligen äta nåt och lite sånt sen stannar ja här i Charlietown tills imorrn.

Nu ska ja ta tag i mitt liv..typ..
hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul då e du också sambo nurrå! Ja e också de, me min Trollhätting, sen tre veckor tebax btw=) Ha de gött! KRAM Anna O. (Univ..)

2008-04-22 @ 18:27:53
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0