ingen kommentar

19.47
Kommentarer är ett återkommande ämnen i flera av bloggarna jag läser. Nu måste även jag göra ett litet inlägg i debatten. Jag kan se i min statistik att ni trots allt är några själar som tittar in här rätt regelbundet men jag vet ju faktiskt inte vilka ni är!  Kan ni inte bara skriva en kommentar lite nu och då så jag vet att ni läst. Antar att ni haft bättre saker för er eller att ämnena inte varit av er smak - då kan jag förstå att man inte har lust/orkar kommentera. Men JAG tycker att det är VÄLDIGT roligt med några ord nu och då. :)

Idag har jag fixat och grejat hela dagen med EN MASSA saker...det har varit kul men  nu är jag lite sleten faktiskt. Skulle börja med Allevo-diet idag...men pulvret jag valde var något bland det obehagligaste jag druckit. Fixar inte sånna där puvler-vatten-blandningar det vet jag ju egentligen men trodde nog att det skulle gå rätt bra. Det gjorde det inte, stod å spottade och fräste över slasken bra länge efter. Imorrn blir det inhandla annan variant, varm soppa. Tror det kan funka bättre, lite mer tuggmotstånd och inte så pulvrigt helt enkelt....HOPPAS jag. Behöver verkligen gå ner nu...snabbt måste det gå i början. Japp...

Nu ska ja ta å äta riktig kvällsmat eftersom det inte GÅR att dricka den där sörjan.

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej kompis! :)
Visst är det lustigt när man tänker något, vill få fram det men inte får ner det i ord? Man har så mycket mer inom sig än vad man kan formulera liksom.

Jag tycker du ska strunta i äckelsaker. Glöm inte bort att leva också gumman. Du ÄR fin. Du är verkligen det. Jag vet att jag kan säga det hur många gånger som helst, men plåga inte dig själv med destruktiva tankar. Tänk på alla som tycker så mycket om dig för den du är!!

Ses i möra, puss å gonatt!

Näpp, jag kommenterar inte på beställning. Jag ville görat! :)

2008-04-21 @ 20:39:14
Postat av: Johanna

Jag kollar din blogg varje dag. Jag tycker det är jättekul att läsa om andras vardag :D

2008-04-22 @ 16:41:12
URL: http://showmewrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0