Klant

14.06
Tja!

Köpte ju en skiva med körkortsteori för ett tag sen. Idag skulle ja sätta mej ner å kolla den lite tänkte jag. Givetvis behöver man en aktiveringskod...och VAR har miffona satt den koden? Jo på fakturan som ja slängde när ja betalat den. En aning matt, fick maila, hoppas nån tänker hjälpa mej....annars blir ja ju lite lätt trött.

Igår va Daniel å Julia här ett tag,najs - halvslapp kväll. Idag har vi inte gjort nåt speciellt alls. Skulle egentligen te dom i Arvika ikväll, me Mia å Ove men de blir te Sôcka me bara oss istället. Ska bli kul å se nu, har ju inte varit där på jättelänge. Kul å se tapeter och golv.

Insåg alldeles nyss att det inte på nåt sätt är länge kvar tills jag blir moster! Fränt äre! Visst är jag redan faster sen 14 år tillbaka och 4 gånger men nu äre moster. Hihi...ska bli kul!!

Vilken vår detta är, just nu känns det som att det är mycket med allt och så men jag tror att jag kommer att komma ihåg detta som en bra och riktigt rolig vår. Ska bli moster, ska vara brudtärna, ska ta examen och jag ska ta körkort.
Stora saker. Mmmm...

Inte haft så stora reflektioner på sistone, har inte hunnit...så det var ett tag sen det blev en djup blogg.
Fick å andra sidan ett härligt sms här en morgon,vet inte riktigt hur jag ska tolka eller var man ska våga tro, men det är ett steg frammåt och allt känns så mycket bättre än t ex under hösten.

Nu ska ja försöka hitta den där låten men den är väl för ny verkar det som.
Let it shine med Magnus Tingsek.


Trasigt kan bli helt eller iallafall lagat. Ärret kan vara kvar, men det behöver inte bara vara av ondo. Det kan vara ett gott minne av hur bra allt blir efteråt. När allt är över.
image18

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår om ni är besvikna på oss men psyket orkade inte den uppryckningen som krävdes för att umgås. Ska vi ses vill jag gärna orka vara trevlig. :S

2008-04-12 @ 18:49:35
URL: http://omknorring.blogspot.com
Postat av: Mia

Längesen det skrevs nåt här nu tycker jag! :) Hoppas allt är bra, ses i möra! Kram

2008-04-15 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0