kom av mej...

18.51
Imorse kom jag av mej lite i mina funderingar tror jag......och nu vet jag inte riktigt alls vart jag ville komma....Har många vänner, men ja.....äh....lägger ner..

Har i vilket fall haft en SUPERSKÖN dag i solen!  Efter barnvälsignelsen och lunch i kyrkan i Töcksfors så åkte vi me te Sôcka där vi satt i solen och bara njöt. Snart är renoveringen klar...himla fint blir det :)

Som svar på kommentarer till morronens blogg så har vi inte bott ihop förrut. Jag sa upp lägenheten i Arvika för att ha råd att ta körkort och har sen dess haft adressen och saker som behövs i livet hos päronen. Det som man inte behöver varje dag och lite möbler har stått i Mathias förråd i väntan på flytt någonstans.
Igår så prata vi lite om det och numera är en del saker i kartonger och ska på loppis eller säljas, annat är uppflyttat hit till lägenheten och det andra kommer som sagt när vi fått till möblemanget och så. När jag tagit examen och tagit körkort kommer även adressen att flyttas hit.
Jupp.....

Veckan som kommer blir SKÖN tror jag. :)  Stannar här tills tisdag morron, sen äre tre dagar skola och 1 körlektion, ska oxå läsa lite teori och börja solning inför bröllopet.

Nu ska de bli lite kvällsmat och slapp.:)

Kram
 Förresten blir det Molly :) Bäbisen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0