List-sjuk

Hejsan!
Blev listsjuk, egentligen har jag en MASSA på hjärtat denna kväll, men vet inte var jag ska börja och jag vet att imorron kan allt va bortblåst. Så jag avvaktar tror jag...Här kommer listan iaf :)

1. VAD HETER DU? 
Marie Christine Jonsson, trodde tills jag gick i 3:an att det var jag själv som kommit på Christine.

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? 
Blå, med vita ränder i sidorna.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? 
Har sökt på Jars of clay på Youtube, eftersom alla mina skivor med dem ligger i Väng och jag sitter vid päronens dator i Arvika. Just nu är det Work som är på.


4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?? 
Var på teorilektion och såg sen på hockey innan jag somnade i min älsklings armar.
 

5. VAD VAR DET SENASTE DU ÅT? 
Pistagenötter


6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? 
Hyfsat varmt skulle kanske varit lite sol om det var dag, men nu är det mörkt.


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? 
Svärmor som ville ha hjälp då hon i dagarna börjat plugga på distans :)
 

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? 
Ögon, nacke, helheten. (egentligen är det HUMOR före utseende tror jag?)
  
 
9. HUR MÅR DU IDAG?? 
Jag mår fint, har ont i min fot men hälsan är fin och humöret helt ok.


10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten


11. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? 
Smirnoff Ice
 

12. FAVORIT SPORT?
Bandy att spela, hockey att titta på.


13. HÅRFÄRG? 
Brunt med utväxt, har oxå en blond slinga på höger sida som var röd i 4 dagar.  Ett besök hos Marielle före bröllopet är ett måste!


14. ÖGONFÄRG?
Grön-bruna


15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?? 
Nedgång tror jag....


16. SYSKON Å DERAS ÅLDER? 
Anette 30 (om några veckor), Daniel 35 (om några månader) och Mikael 38 (om några fler månader)


17. FAVORITMÅNAD? 
Alla mellan April och Augusti


18. FAVORIT MAT ?
Mammas lax, mammas köttgryta, tacos och Mathias olika köttanrättningar :)


19. SISTA FILMEN DU SÅG?? 
Va hette den? American gangster lr nåt?


20. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?? 
Fredag eftermiddag-kväll
 

21. FAVORITHOBBIES? 
Sitta vid datorn å sjunga lungorna ur mej (till bra musik) så grannen ovanpå börjar göra nervösa ljud kanske? :) 


22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? 
Nä, då hade det inte blitt nåt. :)
 

23. FAVORIT LÅT(ar)?
Måste jag välja en? Flera med herr Winnerbäck, flera med Jars of Clay, många med Counting Crows och flera med många andra.


24. SOMMAR ELLER VINTER ?? 
SOMMAR!!!!


25. KRAMAR ELLER KYSSAR? 
Både och på samma gång gärna :) 
 

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? 
Har bara erfarenhet av det tidigare

 
27. CHOKLAD ELLER VANILJ?? 
Vanilj
  

28. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? 
Har adressen, lite kläder och en halv dator + mej själv ibland hos päronen. Resten finns i Mathias källare och somligt i lägenheten och det är där mitt hjärta finns. Det är där som är hem.

 
29. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER??? 
Tycker om de flesta böcker, men gärna självbiografier, sanna storries och "aha-böcker".

 
30. HUR SER DIN MUSMATTA UT?? 
Har alltid tyckt att det är en ful fråga, den här är svart och det står DELL på, den som är till den halva datorn står det Office på och den i Väng står det Gummihuset på.
 

31. FAVORIT SPEL ? 
Tycker om alla spel i alla former, nästan - utom settlers typ.


32. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Näj, när behöver man kunna det?


33. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN 
Hur korsar man bara ett öga? Behövs det inte korsas med något för att korsas?
 

34. ÄR DU ROMANTISK? 
Tror jag blir mindre och mindre romantisk faktiskt. Men jag älskar övveraskningar, både att ge/göra och få.
 

35. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?? 
Har liiite mer att jobba på men i det stora hela, ja.
 

Dear God, surround me as I speak,
the bridges that I walk across are weak
Frustrations fill the void that I can't solely bear
Dear God, don't let me fall apart,
you've held me close to you
I have turned away and searched for answers I can't understand

They say that I can move the mountains
And send them crashing into the sea
They say that I can walk on water
If I would follow and believe
with faith like a child

Jars of clay

image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0