Myror...

 ...är äckliga saker  17.54

Hej!
Idag väntade jag på bussen efter min körlektion och lite teoriplugg....där håller en myra på å käka upp en gråsugga levande.  Läskiga saker det där, inte för att jag är ett fan av gråsuggor, men den myran va äcklig.  Ganska kaxigt att försöka käka upp nån som är så mycke större.
Skrattade lite iaf, myran satt på ryggen på gråsuggan en sväng och klamrade sej fast i ena gråsuggans känselspröt såg ut som en annan cowboy. Jaja....myran förlora iaf å gick hem te de andra.


På körlektionen briljerade jag i korsningar med väjningsplikt och Wille var nöjd,....dessutom sitter ÄNTLIGEN rondellkörningarna någorlunda!! Det är ju FANTASTISKT!!!

Är SÅ glad att det bara är 2 dagar till innan helg...eller 1...beroende på hur man räknar. Behöver få vara i Väng i flera dagar med honom hemma och bara vara. Känns som helgerna inte börjar innan de slutar nuförtiden...som sagt...SKÖNT med långhelg!! I need that..

Allergin har annars dragit igång på riktigt nu....kliar å sticks i ögon och nyser å snörvlar. Lite andningsstopp emellanåt, men jag kan faktiskt leva med detta..även om de skulle varit lättare om ja fått kortison-sprayen
 ÄLSKAR våren!!!!!!

Nu ska ja se lite på tv och slappa lite...puss å hej

Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min tävling! :)

2008-04-28 @ 18:10:05
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: anna

Hahahahahahaha!!!! Såna där saker (som myrans mordförsök) e så roliga :D

Älskar också våren, e så underbart när allt blir varmare å grönare... :D

Kram!

2008-04-28 @ 19:58:41
Postat av: barfotabarn

målande beskrivning av slagsmålet haha - Hejja Gråsuggan!!

2008-04-29 @ 11:17:54
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0