ont i tån

15.37
Hejhej!

Igår städade jag och tränade lite och sen kom mathias hem. Vi åt mat och handlade sen fick mathias sms att han skulle ha caféet i Årjäng så de va bara att trö sej dit. Det var inte så mycket folk så det blev inte så sent, gick bra.

När jag städade så sparkade jag i min tå i en vägg -SMÄRTA!! På kvällen va den blå och svart och krokig.
Idag är den krokig med ett mörkblått streck på + att den är lika stor som stortån typ...aj!

Idag har vi inte gjort så mycket, småfixat lite bara, jag försökte träna lite med den stora tån och snart ska köttbullstekning börja.

Japp.....Hej

Kommentarer
Postat av: anna

men gud! du ska inte kolla upp tån? låter ju göront! :S KRAM

2008-04-05 @ 16:04:42
Postat av: Mia

Glömde fråga igår hur det var med din tå ju!

Sudda sudda... nu var jag precis på väg att skriva en sak här som inte hade varit för "allas" ögon att läsa.. hehe. Mailar istället!

Kram!

2008-04-08 @ 09:40:10
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0