pesto peppar ekoöl

19.32  ...de va va tvn sa bakom mej precis.

Va längesen ja skrev som sagt, har varit i Arvika i veckan å de har verkligen varit en SPÄCKAD vecka! Utöver de tar ju päronens dator ÅÅÅÅR på sig så ja har inte orkat sitta där så mycket.
I måndags var det skola åsså fyllde finaste Ida år å ja hade teori, var sååå trött den dagen, sov riktigt dåligt natten innan.
På tisdagen va ja ledig men läste teori å lite sånt å körskolan å gjorde skoluppgifter.
På onsdag var det skola och teori...
På torsdag var det skola och sen körlektion som var GRYMT rolig(!) och sen åkte jag te karlstad där jag sov inatt.
Idag läste jag teori å såg på tv och bara njöt av att vara själv på förmiddan, sen slutade Mathias jobbet å vi åkte till Ikea och åt mat och köpte en tavla till tomma väggen i Väng. Jag körde hem - gick halvbra måste jag säga, vet inte va de va för fel idag. Kom iaf hem och duschade och lite sånt, sen hälsa på Mathias moster som är ganska nyopererad, och nu har jag skrivit klart en skoluppgift och lämnat in.
Snart kommer Daniel å Julia å ska hänga me oss ikväll. Najs.

Läste en väns blogg igår, blir lite orolig. Min stackars lilla! KRAM!! jag tänker på dej!

Nu kom jag av mej i musiklandet....har gjort en ny upptäckt..(NY?! tänker alla andra nu) Magnus Tingsek.
Himla bra.....japp...

Nu ska ja ta tag i mitt liv!
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0