riktigt, riktigt trött

21.07

Hej!
Ikväll är jag riktigt, riktigt trött. Vi var påväg till Online där Pelle Prestberg skulle va med idag men jag orkar inte. Är SÅ trött. Har ganska mycket att pyssla med i helgen oxå, med flytt och hårfix och annat + att jag borde läsa en MASSA körkortsteori! Känns som att det är gött å bara sitta hemma ikväll, trots att det är valborg å allt. Börjar nog bli gammal. :)

Dagen har annars varit helt ok om än lite slitsam de senaste 4 timmarna...har inte riktigt orkat med mej själv.
Nu ska jag bara sätt mej framför tvn med nåt gött å dricka å lite salta pinnar.

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

Gammel, eller hur=) Tycker inte man behöver känna nån stress att man måste hitta på nått på Valborg. Salta pinnar duger bra! Själv har ja å Sambon precis kommit hem. Har cyklat härute på bygda å sett SEX älgar! De va vårt Valborgsfirande de... Hug!

2008-04-30 @ 22:10:44
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0