vill inte "ropa hej" men....

08.48
Känner mej som Mia idag....fast jag kanske mest är dum?
Igår mina vänner flyttades stora delar av mitt bohag upp från förråd till lägenhet, resten (pärmar,album och böcker) kommer när vi varit på IKEA och inhandlat nytt skrivbord och hylla. Kan man säga att jag är sambo nu? Smakar på ordet - Saaaammmboooo.  Det könaste med detta är att jag kanske trott att allt skulle kännas fast och difinitivt när mina prylar fanns här inne...men känslan är helt som förut. Vem av oss som än vill gå kan fortfarande göra det, men vi har ändå tagit ett steg närmare varann? Så känner jag iaf. :)

Annars har helgen varit luuuuugn, både fredag och lördag-kväll har det bara varit vi...gött men tomt med, ibland undrar man hur stor ens vänkrets är EGENTLIGEN. Visst finns det människor man gärna umgås med men det blir lixom inte så ofta.  Andra umgås man med typ jämt och det är superkul, men när man inte kan träffa dem så känns det som man inte har några andra vänner. Låter som en dum och banal fundering för er andra men för mej är det svårt. I vårt fall är det lixom inte direkt smidigt att umgås med många heller.....eller alltså vi finns ju långt ute i skogen och alla vill inte ta sej en tur en lördagkväll, ellerhur? Och vi kan inte alltid åka till dem heller....
JAja....

NU blir det frukost!
Pussen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag trodde ni redan bodde ihop! Men kul att det blir på riktigt nu då :)

2008-04-20 @ 17:45:45
URL: http://showmewrong.blogg.se
Postat av: anna

Mysigt att ni e sambosar "på riktigt" nu :D Jag kände nog ingen direkt skillnad när jag blev sambo heller men som du skriver så e de ju ett steg i rätt riktning mot varann :) E glad för din skull :D Kraam!

2008-04-20 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0