ajabaja

13.13
Inte blogga på jobbet,...men har faktiskt rast så jag kunde inte låta bli.
JObbar några timmar till, stänger idag men det var inte barn så länge. Blir fint. Sen hem och dammsuga och tvätta och lite sånt så man kan ta helgen när man går hem imorrn. Har bytt lite tider idag och imorrn så imorrn får jag tidig fredag, IGEN. :)

På lördag blir det troligast utgång. Ska bli jätteroligt! Inte varit ut på hela sommaren och inte varit på bryggan sen i fjol, blir kul. Broken door spelar,  väldigt najs.

Solen skiner faktiskt idag och det är otroligt vad det gör för välbefinnandet. Känner mej SÅ mycket piggare och gladare. VIsst tänker jag fortfarande på allt men nu är jag i det läget där jag faktiskt kan slå ifrån mej när det kryper för nära. Det kanske å andra sidan inte är så bra i längden men just nu äre gött. Det känns inte som tunneln är så lång och mörk när man faktiskt KAN SE ljus nånstans.


Idag har det varit en otroligt härlig förmiddag på jobbet, vi hade så roligt jag och kidsen.. Jag och 3 grabbar låg på golvet i en enda hög och bara skrattade. De är underbara! Det var ormar och bollar inblandade och vi skrattade tills vi hade ont i magen - åtminstone jag.


Nu ska jag vila lite mina sista minutrar av rasten. Friska tag inför eftermiddan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

kanske ses på bryggan då! jag kommer nog ha fest innan så du får ju väldigt gärna komma hit, men jag antar att du redan har förfest fixad :) kram

2008-08-22 @ 11:16:00
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0