andning ett privilegium?

11.33

Är att andas något som bara är till för vissa?  Den frågan ställde jag mej inatt när jag spenderade en timme sovande i sittande ställning. Mycket obehagligt, hur jag än harklade, svalde och hade mej så var det en otäck hinna av tjockt slem som täckte hela munnen och halsen.
Somnade till slut liggande och när jag vaknade i morse så hade jag en mer "normal" förkylning.
P på jobbet ringde och väckte mej, hon bestämde att det var bättre att jag vilade en dag till och inte kom och smittade dem imorrn även om jag KANSKE orkat. Inser nu att jag nog inte orkat i vilket fall. Hon tröstade mej med att både hon och jag kommer åka på några sånna här dunder-nitar innan det är över. Ingen av oss ha ju vart i kontakt med barn på rätt länge på det sättet. De har rätt giftga baciller de små liven. Snart är jag nog immun mot allt, då är jag frisk igen :)

Ligger nerpackad i soffan idag oxå, tv och dator är bra medicin. Eller iaf bra bedövningsmedel.

Ha de gött!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Mia

Som sagt: vi kanske ska bilda klubb?? :) Jag tror i och för sig att jag är på jobbet imorgon då jag inte har alls så hög feber idag.



Kram på dig snyggo!

2008-08-28 @ 11:53:48
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0