de där barnen....

....som bara tar tag om ens hjärta och alltid får behålla en plats!
18.33
Har ett SÅNT barn på min arbetsplats, ett sånt där som på ett oförklarligt vis bara tar ens värld med storm. Jag kan se in i det här barnets ögon och mitt hjärta brister så fort jag anar att något inte står rätt till. Ett leende värmer och lyser upp hela dagen och när vi delar en stund av ordutbyte och blickar som säger att vi förstår varandra så blir jag alldeles lycklig.

Måndag igen, har haft stängningstur idag och kom hem för en stund sen. Mathias har börjat jobba så nu är jag själv under veckan. Blir lite tv nu sen kanske en tidig kväll, öppnar imorrn så de bir upp tidigt.

Ha de gött!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0