det tog 4 dar....

19.00

Hejhej!
Det tog typ 4 dar innan de första bacillerna började leta sej in...känner mej inge kry. Lite lätt illamående men framför allt snorig och sleten! Måste klara imorrn på jobbet med, även om ja är lite halvdan. Kan ju inte va sjuk första veckan heller.
Vill ju inte va sjuk i helgen heller om jag ska åka till Arvika en sväng imorrnkväll och till Norge på lörda. Vädret gör ju ingen pigg heller.

Börjar komma in i jobbet, det är gött. Tror det bir ett bra halvår, alla är nya nån gång, måste bara acceptera att jag inte kan allt med en gång och lita på mej själv i en del situationer.

Måste färga håret, ser för taskig ut. Orkar inte riktigt nu bara, tror jag...ska känna lite påt.

Jaja.....nu ska ja fortsätta min kväll, är nog ensam hemma ett tag till. Mathias hjälper Daniel och Julia att gräva och göra iordning gårdsplanen.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0