en ljusning

22.15

Måste ju skriva lite positivt med så ni inte blir helt uttrööööööökade.
Känns bättre nu, än på riktigt länge. Vet ju inte hur länge de håller i sej men JUST NU känns de bra.
En god vän hörde av sej och man känner att man betyder nåt för nån. Prata lite me Mathias me och han har en del bakom pannbenet den där. *ler*

Imorrn börjar ja 9.30 så jag har sovmorron. Känns så gött, även om ja jobbar te 18.00 så äre gött å gå upp lite senare.
Försov mej ju imorse, glömde ja ju säga. När Mathias åkte skulle ja ställa om klockan, men istället för att ställa den på 06.10 så ställde ja den på 16.10. Vaknade 10 i 7 men va på jobbet bara 12 minuter för sent så de gick bra ändå.
Jobbade igen det lite på eftermiddan eftersom ja va tvungen att  byta en blöja precis innan ja skulle gå åsså tog ja kortare rast.

Nu ska ja iaf stänga ner datorn och känna på tystnaden och hur det är att inte ha en skärm i ögonen några minuter innan ja lägger mej. Godnatto!

Silence, I kill you! I am a terrorist, a terrifying terrorist.
Ni som inte sett Achmed - sök på Jeff Dunham eller Achmed the dead terrorist på Youtube och få en ROLIG stund!

Kommentarer
Postat av: Mia

Å, jag känner så igen mig i det du skriver. Om ensamhet, och gammal och ny smärta.



Hoppas det inte är så illa som jag får känslan av att det är när jag läser. Får lite ont i magen, och hjärta. Mitt stående råd är att prata med någon. Någon proffisionell. Det kan iallafall inte bli värre. I brist på proffs får du gärna vända dig till mig, om det skulle vara nån hjälp. Finns här iallafall.



Stor kram!

2008-08-19 @ 09:26:08
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0