kombination

11.15

Hej!
Min nacke är kass.....har "bråkat" med Mathias hela dagen och det i kombination med att lyfta barn hela veckorna gjorde nog att det ska knäck. Gjorde en lite hastig rörelse när vi brottades, smärta!
Jaja....det släpper väl, men är ju kul om man kan vrida huvet åt alla håll. Typiskt mej!

Ikväll äre iaf som sagt le brygg! Verry najs tror jag! Solen skiner här, inte så varmt i skuggan men somrigt ändå..
Vet inte riktigt vad jag ska ta på mej, får leta lite i garderoben. Ska nog kosta på mej att fixa naglarna oxå, ett bra tag sen.

Ska ta fram bacon me, ska göra hemgjorda grillade hamburgare idag. Ska prova nytt recept som jag såg på Grilla! häromkvällen. Jupp...

Ha en härlig helg allihopa! KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Åh gott me hemgjorda hamburgers:P

2008-08-24 @ 09:35:59
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0