mäh!

20.28

Inte lite jag stör mej! Igår skulle Adam Tensta spela på bryggan, vi tyckte att det var en MINDRE bra avslutning på brygg-sommaren och gick därför dit förra helgen. Jag var iofs lycklig över det då jag fick se Broken door. MEN idag fick jag på ganska många sätt reda på att Tensta ställt in. Istället spelade Melody club, som jag missade sist de spelade i Arvika för att jag var sjuk. WHY?!!! Varför fick jag inte reda på det FÖRE?!! Sånt är livet - hårt mej orättvist.

Helgen har annars varit lugn och skön.
Fredag: fortfarande sjuk, pallrade mej iväg och handlade mat, på kvällen bara slappt vid tvn. Lite besök av grabbarna grus en stund. Såg på gamla roliga Galenskaparna-grejer på Youtube.
Lördag: mathias hjälpte Sôckingarna att mura skorsten, åkte dit frampå dagen och spenderade dagen bland hönor och getter och folk. Kvällen återigen lugn framför tvn.
Söndag: Slappade lite, gjorde lite mat inför veckans matlådor och fix, åkte till bror som fyller 35. Grattis! Åkte sen te mor och far och hämtade lite saker som stått kvar där. Handlade lite och tog ÄNTLIGEN kort till mitt körkort, får väl tillbaka och får göra om IGEN men.  Sen har vi typ kommit hem och ätit lite. Snart blire sängen.

Jobbar mellan 10 och 18.30 imorrn så behöver egentligen inte lägga mej så tidigt men Mathias ska ju upp så tidigt och det är trevligt att sällskapa medan han ändå är hemma..

Med andra ord ska jag gå härifrån nu!
Godafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0