ont i hals

19.15

Hejhej!

Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen, gick bra under dagen men till mellanmålet hade den ökat. Jobbade ju först mellan 7.15 och 15.45. Vid 16 hade vi APT till 18. Nu är jag lagomt sårig i halsen men känner mej inte sjuk så.  Imorrn blire jobb - områdesmöte - jobb - kurs -hem. Lång dag då oxå. Inte så många lyft och så dock eftersom jag går sen tur den tiden jag är där. Det är den bästa.

Idag fick jag en puss när härliga ungen gick hem. Han är verkligen den härligaste lille figur ni kan tänka er! Helt underbar på alla sätt och hans utveckling och allt han lär sej syns från dag till dag. Jag VET, jag FÅR INTE ha favoriter. Jag tycker SÅ mycket om varenda barn på mitt jobb, de är alla härliga, charmiga och söta så man vill äta upp dem. Men vissa bara konectar man med som jag gjort med Honom. Så FIN! Min lilla vän!

Japp.....imorrn äre lön! Räknar nästan timmarna, SÅ mycket pengar ska ut. Men det gör lixom inget för det kommer faktiskt in nåt med, för första gången på flera år äre över 10.000. Ungefär 10 000 ska oxå ut men som sagt. Är rikare bara av att bli av med skulder och få betala bilförsäkringar och grejer.

Nu ska ja slå mej ner ve tvn och tömma huvet lite.
KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Åå ja vet precis va du menar! En del barn fastnar i hjärtat på en för alltid. Jag döpte tillåme min dotter efter en 4-åring på en förskola ja jobba på när ja va gravid=) Häftigt, men skumt när man ser henne på stan nu, hon e 21 år nu:O Hon å ja som "plocka blommojj" i skogen på dagis 1991..

2008-08-26 @ 21:31:01
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0