planera

17.32
Hejhej!

Idag har vi planerat på jobbet, hela dagen. En bra dag och vi har fått så mycket gjort! Himla bra! Hela denna veckan är full av saker. Enda dagarna jag är hela dagen på förskolan är tisdag och fredag. Annars är det fortbildning och områdesmöten, träffar med rektor och APT. Massa pyssel helt enkelt.
Trist att missa så mycket tid med barnen och speciellt när vi är mitt uppe i inskolning av 2 barn. Tappar mycket på en veckas halvt varande där.

Solen lyser och det är härligt att sommaren får vara liiite längre. Öste båten igår och insåg att bada lär det inte bli nåt mer i år, SVINKALLT. Men man kan njuta av solen iaf. Innan höstrusket - blä.

Ensam några dagar igen nu, sånt är livet. Tomt men känns lite bättre nu än innan, börjar väl vänja mej kanske. :)
På onsdag är det lön oxå, sååååå härligt!! Har massa räkningar och försäkring och grejer som ska betalas och en del av skulden te Mathias och så men gött ändå med pengar.

Nu ska jag ta och slappa lite. Precis vad jag har lust å göra nu.
Bara slösurfa lite och zappa lite på tvn samtidigt.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0