trött

19.41

Hej!
Gjort dag 2 på jobbet då, är såååå trött!
Har glömt hur trött man är första dagarna när man jobbar med barn. Är på nåt sätt ännu värre nu med småbarn, det krävs mycket energi när man har med 1-3 åringar att göra...Tur att det är mjukstart och att många barn inte börjat än.

Inte så mycket nytt å berätta annars, en kompis undra om ja ska på hamnfesten i Arvika i helgen. Hade varit otroligt roligt, har inte träffat det där gänget på superlänge, inte hela iaf. Men på lördag ska vi till Norge med alla som var inblandade   bröllopet och det är oxå roligt.
Har funderat på att kanske åka te Arvika på fredagen efter jobbet om jag orkar, vill inte ens tänka på hur trött ja kommer va i slutet av veckan. Blir bara en sväng i såfall.

Bilen funkar fint, borde lägga ut en bild på åket men ja orkar inte just nu. Ni får hålla ut lite till :)

Förresten måste jag impa lite på er, vet ni vad min sambo gjort idag?
Han har lärt sej baka ett bröd som många här i Nordmarken bakar. Så han har bakat 15 brödkakor tillsammans med sin mormor. Nu har vi FULL frys :)

NU ska jag vänta på att sista tvättmaskinen är klar och bara slappa.
Hej

Kommentarer
Postat av: anna

Oh, vilken man du har! :D



Gött att du verkar trivas på jobbet :D Massa med kramar på dig söt!!

2008-08-05 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0