älgar i hallen

17.16

Tja!

Söndag eftermiddag igen då....helgerna går alldeles för fort. Jag som skulle vila en massa är tröttare än i fredagseftermiddag. Tecken på att man börjar bli gammal?

Igårkväll var vi hos Söckefölke, en trevlig och rolig kväll. Såg på Narnia som gick på 5an och sen på Wanted och lite tv och prat mellan varven. :)  Wanted var det häftigaste jag sett på MYCKET, MYCKET länge! Inte innehållsmässigt den bästa överhuvudtaget men gillar man specialeffekter så var det en härlig upplevelse. På dagen fick jag upp en del julälgar och bakade bullar.

Idag har vi slappat, lagat mat, handlat lite och inte gjort så mycket mer. Just nu är Mathias hos sina morföräldrar, jag bestämde att jag inte orkade riktigt, ont i huvet. Ska ta en dusch å sen äre snart One tree hill. Har oxå fnissat lite åt bilder på Facebook ifrån Jössefors-reunionen som visst varit. Roligt med kända ansikten....:)

Imorrn äre måndag igen och vi ska börja med julpysslet denna veckan, har oxå planering (IGEN) och lite sånt.Julbord med Lärarförbundet på tisdag. Smaskens!

Jahapp...nu väntar duschen..
Godafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0