before and after

Hejhej!
Hade ett litet hjärnsläpp när jag skrev om symbolen jag tatuerat...om det är viktigt för någon att få den riktiga förklaringen till vad ICHTYS betyder så kan ni kolla Mias kommentar till förra inlägget.

Här kommer lite mer bilder... 



FÖRE:




Sen karvades det lite:
 (taget med Claras mobil)

Och en stund försökte jag förflytta smärtan till min hand, detta resulterade i ett märke som fanns kvar en stund in på kvällen:
  (syns inte så bra)




EFTER:


Sen inträffade nästa stora händelse:... Jag tog på mej ROSA:


Ha en fin måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rosa är fint! :D Och va fin du är i håret! Kram

2008-12-01 @ 19:26:27
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Marie! Du kommer aldrig upphöra att chockera... Men du passar himla fint i rosa vännen:)

Hoppas märkena på handen släppt å att tatueringen inte ömmar så farligt längre :)

Puss å Kram

2008-12-01 @ 21:32:34
Postat av: Clara

Haha, du kommer aldrig att upphöra att chockera vännen... Men du är himla fin i rosa- mer sånt:)!

Hoppas blåmärkena på handen försvunnit och att tatueringen inte ömmar längre....:)

Puss å Kram!

2008-12-01 @ 21:35:38
Postat av: anna

Hahah du är så härlig och fin på alla sätt och vis :D En riktig pärla som har förmågan att få andra på bättre humör. Det är ingen dålig egenskap minsann! :D



Kram!!

2008-12-02 @ 00:20:09
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vad har du slagit huvudet i för hård grej? Rosa? Jaja... Vad hände med att du skulle slappna av och andas? Biter du dig i handen så har du ju ont på två ställen istället för ett. Var ligger logiken i det? Jag får nog följa med på din nästa gaddning och profylaxa dig igenom den, annars gnager du väl av handen ifrån armen och det är ju lite dumt. Den kan vara bra att ha. =)

2008-12-02 @ 11:36:23
Postat av: Syrran

Vad har du slagit huvudet i för hård grej? Rosa? Jaja... Vad hände med att du skulle slappna av och andas? Biter du dig i handen så har du ju ont på två ställen istället för ett. Var ligger logiken i det? Jag får nog följa med på din nästa gaddning och profylaxa dig igenom den, annars gnager du väl av handen ifrån armen och det är ju lite dumt. Den kan vara bra att ha. =)

2008-12-02 @ 11:37:56
Postat av: Syrran

Vad har du slagit huvudet i för hård grej? Rosa? Jaja... Vad hände med att du skulle slappna av och andas? Biter du dig i handen så har du ju ont på två ställen istället för ett. Var ligger logiken i det? Jag får nog följa med på din nästa gaddning och profylaxa dig igenom den, annars gnager du väl av handen ifrån armen och det är ju lite dumt. Den kan vara bra att ha. =)

2008-12-02 @ 11:39:22
Postat av: Syrran

Ville bara vara säker på att budskapet verkligen går fram... ;-)

2008-12-02 @ 14:48:50
Postat av: Micke

Det som är så bra med det rosa linnet är att det går att ta av sig när man inte längre känner att "det här är jag". ;-)

2008-12-02 @ 17:04:43
Postat av: 'KEJ

Fina fisken ;)

2008-12-04 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0