efterlängtad

19.49

NU är det ÄNTLIGEN helg!! Fantastiskt härligt är det! Ska vila SÅ mycket! Enda felet är att det där som bubblar och kokar just nu kommer upp vid minsta motgång och jag svskyr det! Men jag försöker allt jag kan!

Nåt som är bra är dock att Mathias är hemma några dagar och att Stig i detta nu grejar med att sätta in vår nya spis! Med TVÅ ugnar och glashäll!
I like!  Nu skulle man bara tapetsera och byta knoppar på skåpen så skulle de va som ett annat kök...NÄSTAN. :)

Nu ska jag smörja in mina händer, lite på tatueringen och vänta på Idol. :)
Trevlig helg1

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, 2 ugnar! Gud va lyxigt :D Skulle ju va hur underbart som helst att ha det, nu blev jag lite avis ;D



Ja, nu kan man faktiskt njuta av Idol och vara säker på att vem som än vinner faktiskt kan sätta tonerna haha :D

Ha en fin kväll!

Kram!!

2008-12-05 @ 20:17:39
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag blev mest avundsjuk på GLASHÄLL!!!

2008-12-05 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0