en fantastisk dag

23.05

Hej! Hoppas alla haft en fin julafton. Själv har jag haft den bästa på många många år! En skön dag med massa härliga människor som jag älskar! Ingen ångest och inget annat jobbigt...Så SKÖNT!

Har dessutom fått ALLDELES för mycket pengar och presentkort!! Vi kan VERKLIGEN köpa ny säng nu och det känns helt fantastiskt på alla sätt! Jag LÄNGTAR tills vi kommer iväg till IKEA!

Just nu provar sambon sina nya julklappar a'la tv-spel medans jag bloggar lite och fixar med bdb. Vi kom ganska nyss hem från det sista firandet hos svärisarna.

Hoppas alla har en fin kväll!
Ser fram emot morrondagen då det blir Arvikatur på kvällen! Behöver dock vara med i eller fixa en födelsedagspresent tills dess. Nån som behöver några tillstötande kronor i sin present så är jag GÄRNA med eftersom inte mycket är öppet här imorrn!

KRAMKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0