HELG!

18.51

Nu äre fredag igen! Det går så fort!! Nu ska jag bara jobba 5 dagar till innan 2 veckor underbar ledighet!  Börjar igen den 5 januari och sen ledig 2 dagar igen innan jobb ½ dag. Ser fram emot att få vara hemma hela långa julen och bara vara. Säkert hitta på en del kul och fira jul och allt sånt med, men att det bara är jag och nära och kära som gäller. Då har jag massa ny energi och glädje att lägga ner i mitt jobb sen igen.

Ikväll äre Idolfinal.....även om Lars och Robin E är borta sen länge så ska det bli intressant att se kvällens program... Bryr mej inte längre vem av dem som tar hem det...alla mina favoriter är long gooooone...

Annars kom Jonas och Per in en kort sväng..de skulle kolla på ny bil åt Jonas å Camilla. Kul att se dem igen...:)
Sen somnade jag en stund i soffan. Vaknade av att en av svägerskorna ringde och tackade för födelesedagskort och lott. Ingen vinst tyvärr...men jag visade iaf att vi tänkt på henne. Ett härligt samtal, ska bli roligt att träffa dem runt nyår. Kanske får vi låna kidsen (som knappt är några barn längre) nån dag i dagarna efter nyår. Vore roligt!

Nu ska jag smörja min tatuering igen....är SÅ torr i allt skinn på hela kroppen och tatueringen är väääääldigt flammig jämt nu...men den hämtar sej nog snart...den var ju fin imorse.. Jaja....smörja, smörja å smörja...

Kanske trillar det snart in lite besök så vi får till nåt slags Vänghäng under kvällen....
Trevlig helg!

Japp..hejhej

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bidde ingen bil

2008-12-17 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0