Herman

19.28

Tja!

Julfesten var lyckad och barnen verkade nöjda. :)   Fick oxå Herman på halsen...så nu har jag 10 dagars uppassande att hålla på med innan jag kan baka. Hoppas han är god så det är värt besväret :)

När jag kom hem så tvättade jag och nu väntar jag på Bonde söker fru. :)
Onsdagar börjar bli som mina torsdagar på nåt vis...börjar plocka lite och tvätta och sånt inför helgen. Då behöver man inte få allt gjort imorrn  och kan bara slappna av när det väl blir fredag.

Nu är alla julklappar klara så behöver inte åka till Karlstad på fredag. SKÖNT!   Ska bli härligt med lång ledighet tillsammans med Mathias :)

Japp....nu ska ja återgå te soffan...
Hej

Kommentarer
Postat av: Julia

Med risk för att låta dum men vad är Herman?

2008-12-17 @ 21:52:36
Postat av: Johanna

Herman?

2008-12-17 @ 21:53:19
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Syrran

Låter jobbigt det där med Herman. Hoppas han inte är tung om du har honom på halsen. Bor han i din ugn, eller varför kan du inte baka?

2008-12-18 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0