Home, sweet home

Hej!

Som jag skrev i tidigare inlägg så vill någon se hur vårt hem ser ut. Det är svårt att få bilder som beskriver hur hela rummen ser ut men har gjort ett försök iaf.

Sovrum sett från ena sidan....dörren är till höger om där du står och tittar på sängen nu. :)



Super-omysig och överbelamrad hylla som står på vänster sida av sängens fotända. 
(en ny/större/svart är på önskelistan)
Till vänster om hyllan finns två vanliga garderober och två stycken man kan gå in i.



Vi går vidare in i vardagsrummet. Nu står du i "dörr"-hålet och tittar in.



Nu står du bredvid soffan och tittar...



Bredvid datorn är där du stod och tittade in först...


Bredviv soffan står nästa omysiga och överbelamrade hylla. (som sagt så hoppas jag vi kan ordna till det lite sen när jag börjat jobba heltid igen) Och min träningscykel. På väggen hänger ett av pappas verk.


Mer än så får ni inte se idag för köket IS A MESS just nu!

Ha det så fint! KRAM

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ser mysigt ut! Jag blev dessutom väldigt nyfiken på din pappas "verk". Är det en tavla? En närbild på den vore kul.. :) Kram

2008-12-30 @ 15:28:54
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: anna

Fint ni har det :D

Kraaam

2008-12-30 @ 15:42:28
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: 'kej

Vilket vackert, ombonat och hemtrevligt hem ni har!! Bra inredningssmak!

2009-01-05 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0