JULLEDIG!

17.10

Hejhej!

Nu har jag ÄNTLIGEN ledigt!! SÅ skönt! Har städat och ska nu hoppa in i duschen. Bara skölja av arbetsveckan och gå in i helgmode. Mathias är påväg hem på den HALKIGA vägen...hoppas han kör försiktigt.

Medans jag städade så sög jag in ett latexband (som man har när man tränar) i dammsugaren..fastnade i röret. Krävdes ganska mycket tålamod och kreativitet för att få ut det igen. Men det gick! :) 

Har gjort en liten lista på saker som ska inhandlas på framtida IKEA-tur. Lampan bakom soffan har pajat och mattan under bordet äre dags att byta ut. OM det finns utrymme i vår ekonomi så borde vi inhandla någon slags fotpall eller nåt som kan användas som sittplats när vi är några stycken. Det brukar snabbt bli fullt i soffan.  Det som hela shoppingtrippen går ut på är att inhandla ny säng. Vi har bara önskat oss presentkort på IKEA i julklapp och hoppas vara en bit påväg sen får vi lägga till massor, det inser jag, men varje liten krona hjälper verkligen.

Här kommer den här bloggens första och möjligen sista inredningsbilder:


En eventuell kandidat, billig stomme som finns i 180! YEY!



Kanske inte skitbekväm men man får väl rotera. Det är typ vad som får plats i vårt ganska välmöblerade vardagsrum.


Ny matta...kanske denna färg?


Lampor är svåra att se ut på nätet, vet ju inte så mycket om storlek och känsla. Får kolla när vi kommer dit, men denna verkar inte omöjlig.

Nu kommer älskling inrullande med bilen! Ha en fin helg och ledighet alla ni som inte jobbar mer nu!
KRAM

Kommentarer
Postat av: anna

Fina grejer! :)



Kraam

2008-12-19 @ 17:47:47
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var snygga saker :) Skönt med ledighet!

Jag har måndag och halva tisdag kvar att jobba, sen är det min tur också! kram

2008-12-19 @ 18:12:09
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Mia

Njuut nu ordentligt av ledigheten det ska jag (vi) göra!



Gött för er att ni hittat sängram, det behöver vi en också. Men jag vill ha en vit och då finns malmen bara i 160. vem har en 160 säng??? Fotpallen var fin, finns den på IKEA? Pris? Vi skulle behöva en sån vi med.



Ha det bra, kram!

2008-12-20 @ 16:47:34
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0