klappar, påsar, shopping och bäbis

19.10

Tja!

Har precis packat in julklapp och fixat godispåsar till jobbet. Vi har julfest med jullunch och tomte i veckan..
Gött å få det gjort. Gick en tur på köpcentret oxå. Hittade en klänning och lite smått å gått för jul och nyår. Najsnajs :)
Nu är det bara de sista julklapparna kvar sen kan det bli jul. :)

Imorrn vankas det Arvikatur igen...sista träffen med Maud innan slutet av januari..hon ska ha semester... Känns lite gött oxå...då kan man kanske samla sej lite mer...kändes ju lite sådär sist...och jag vet inte vad jag har för känsla inför morrondagen.

Idag fick vänner till mej en liten...vet inte vad för sort än men läste det i en blogg. :) Grattis!

Idag bestämde vi oxå att det blir nyårsmiddag med knyt i Väng. Kanske 3-rätters, kanske nån lek, raketer och en skål vid 12...:)  Kan bli görkul! :)  En nyår i min smak.

Har faktiskt varit lite piggare idag...skulle kunna bero på att jag sov typ mellan 21.00och 07.00 inatt. Välbehövligt! 

Nu har jag jobbat sista måndagen innan den 5e januari, tokskönt. Behöver vila från varann jag och barnen. Idag ville jag bara gå hem flera gånger. Det är så hemskt när man känner att man måste anstränga sej hårt för att vara tålmodig, förstående, pedagogisk och glad med barnen. De är trötta, jag är trött....ond cirkel blir det.

Nu ska jag avsluta detta hoppiga inlägg..
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag VET att det heter smått och GOTT! :)

2008-12-15 @ 19:52:19
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0