klappar

19.34

Hejhej!

Nu har jag fixat nästan alla julklappar, den sista ska jag fixa imorrn eller fredag...en snabb liten grej bara.  Har halva till Mathias kvar oxå...men den är lite svårare....får se...känns som han alltid får samma julklapp av mej så tänkte komma på nåt nytt....

Annars kom jag just innanför dörren efter en tur till Arvika. Idag var det SKITBRA igen! :)  Fick ut SÅ mycket...ska skriva ner saker jag tänker på under tiden hon har semester så att det kommer med nästa gång...:)

Nu äre bara onsdag, torsdag och halva fredag kvar på jobbet....sen äre JULLOV!! YEY!
Ska bli otroligt najs att träffa folk och familj! Både bror och syster med familjer kommer ju te Arvika under ledigheten! SUPERNAJS!!

Nu ska jag packa in lite julklappar!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0