köttbullar, rödbetssallad och janssons frestelse...

...får bli uppätna av andra hungriga lärare ikväll.  16.24
Efter att ha intagit frukost på jobbet och satt mej ner ett tag insåg jag att mitt huvud ville ramla av och att jag nysit och snytit mej SÅ många gånger...Skickade ett mess te Julia och medgav min tveksamhet till kvällens julbord. Hon blev överlycklig eftersom hon inte orkade heller. Så det blev inget julbord. Huvudvärken gick över efter lite vila på rasten och snorigheten la sej lite, men jag är så sjukt trött fortfarande. Vet att jag har nåt i kroppen så jag stannar hemma och vilar lite istället. Hade vart riktigt gött med första julmaten....men man ska nog hinna bli trött på den oxå. Jag och Mathias har pratat lite löst på att äta julbord nånstans vi två, men vi får väl se.

Måste handla julklappar med...har typ 3 klara och 2 halvklara...ett gäng kvar. Är så roligt att handla till andra. Jag tycker verkligen om att ge bort saker till mina nära och kära, skulle behöva lite högre lön så jag kan göra det oftare bara, men då försvinner kanske charmen?

Inte så mycket annat å skriva idag...ska inta soffläge tror jag..
Godafton..

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, bh:s är verkligen jobbigt att hitta! Jag har D (men 70 el 75 D är ju lite mindre kupor än 80 elr 85 D, kanske som en C i dem)å de e verkligen svårhittat! Skönt att vi är fler haha :) Johanna å jag pratade om det i helgen, vi kanske får starta ett uppror vi tre hahahah :D

2008-12-10 @ 10:29:55
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0