orka

20.52

Orka kommentera tillbaka på en del kommentarer jag fått. Hur mycket skämt det än må vara så är jag trött på att bli utsatt av att folk överför sina känslor och åsikter på mej. Jag är jag och jag börjar bli stolt över det, jag börjar tycka om mitt mod över att våga tycka, känna och göra saker som jag längtat efter, som andra inte skulle göra eller står bakom. That's it. Tänker dock kommentera en sak och det var att jag skrev att jag är den enda utbildade i kommunen utan jobb, menade givetvis den enda utbildade inom barnomsorgen som inte har fast jobb.

Idag har jag jobbat och när jag kom hem hittade jag någon slags överbliven energi och diskade, plockade undan lite och tvättade. Nu sitter jag här och funderar över årets julklappsinköp. Har bara EN klar, den ska jag köpa ihop med syrran. Sen har jag idé till en men det är roligare att ge sånt folk önskar sej/vill ha/har nytta av så jag VÄNTAR på önskelistor från min familj nu. Vet inte när vi kommer iväg för att fixa men det vore roligt att ha dem så snabbt som möjligt IFALL det skulle bli i helgen.

Imorgon väntar tidig tur med jobb, sen Arvika och Maud, en sväng till te Frode med ÄNNU en kabel som inte funkade (och JA vi vet att det är den som är problemet för vi har provat andra).  Efter det direkt till Årjäng där vi har terminsavslutning med all personal inom barnomsorgen (och skolan?). Vi ska se på Patrik 1,5 och äta räksmörgås (fast jag får annan :) ).
Sen närmar det sej helg igen, på torsdag kommer älskling hem och på fredag har vi inte så sena barn så då kommer jag nog hem i rimlig tid trots att jag stänger, om jag börjar tidigare och så.

Japp...nu ska jag äta lite yoghurt och knäckebröd.
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Julklappar är ett svårt men ändå kul kapitel tycker ja! Att ge å få paket e alltid skojsigt! KRAM

2008-12-03 @ 11:16:43
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Hm, hängde inte riktigt med där om kommentarerna...? Kanske jag som var trög eller så har jag missat nåt? Jag är glad för att du är stolt över dig själv, och att du är du. Det är bra. För ingen annan kan vara en sån bra Murra som du!! (Murra.. Ha ha!!!!)



Kram

2008-12-03 @ 16:43:16
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Micke

Förlåt för min onödiga kommentar...

Jag är stolt över att ha en lillasyster som vågar stå för vem hon är!

2008-12-03 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0