säng,syskonbarn och fix

14.35

Hejhej!

Nu när man sovit lite i sängen så känns den absolut ok. Lite hård men den blir skönare och skönare...är nog en vanesak kanske.

Sen jag skrev sist har jag haft de äldsta syskonbarnen här. Lovely Joel och Linnea. :)  Har varit mysigt och vi har bara degat framför dator, tv och tv-spel. Det är det de tycker är roligast just nu....iallafall här. :)   Har lärt mej dansa på dansmatta. Tyvärr av sorten highschool-musical...men det var tiktigt roligt. Mathias var helt överrasknade kung på det hela och bräckte alla oss andra 3. :)  Igår körde vi tillbaka dem till Arvika och umgicks med deras föräldrar a k a min äldsta storebror och hans fru.  När vi kom hem så röjde vi i förrådet och bar ner gamla sängen.

Idag har jag städat och fixat lite inför imorrn. Ska bli roligt med festligheter här i Väng. :)
Ska åka och få mat hos svärisarna (IGEN!!!!), de hade över mat efter att de haft gäster igår så de frågade om vi ville komma. Sen åker vi till Töcksfors och handlar och jag ska sola.  I kväll vet ja inte va vi ska göra, vore rätt gött och bara vara.

Har upptäckt en fantastisk låt idag. James Morrison och Nelly Furtado - Broken strings. Just lovely!

Ska lägga in lite bilder från vårt hem på begäran av Mia. Men det blir i nästa inlägg!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0