underlig?

17.44

SÅ var det söndag igen...helgen har varit lugn.
Fredag: Lennart och Jan va här på Idolfinal och så...
Lördag: Marcus och Petra kom och hängde med oss på kvällen. :)  På dagen middag och lussande av de yngre systrarna Nävehed, på Åsen och Berget...
Söndag: Middag på Åsen (IGEN..lyx) och nu är mathias i årjäng en kort sväng medan jag stannat här för att göra matlådor och vakta en auktion på tradera. Julklapp som verkar kunna bli min,...men händer säkert nåt på slutet nu, då får ja hitta på nåt annat. :) Snart äre One tree hill oxå..

Är GALET trött idag...känns som om min kropp snart ska kapitulera för nån bacill...känner mej lite underlig, mår lite halvilla samtidigt som inte....Hade ju varit fint om jag kunnat jobba de 5 sista dagarna nu....tråkigt att va sjuk under jul oxå men....tja...att hålla sej frisk vore ju helt enkelt det bästa...bra att hålla tummar.

Nu ska ja dra...hej

Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas du håller dig frisk! Drick en kopp hemgjord varm choklad och bädda ner dig i soffan under en filt ;D



KRAM!

2008-12-14 @ 18:11:15
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0