Utmanad?! OH YES!

En lista med endast ETT ord som svar! Du som läser; känn dig utmanad! :D

1. Var är din mobiltelefon?
Hallen

2. Var är din andra hälft?
Skogen

3. Ditt hår?
Rufsigt

4. Din mamma?
Liten

5. Din pappa?
Svår

6. Det bästa du vet?
Omtanke

7. Din dröm inatt?
Ingen

8. Din dröm/ditt mål?
Lycka

9. Rummet du är i?
A-mess

10. Din hobby?
Musiklyssnande

11. Din skräck?
Inuti-Kyla

12. Var vill du vara om 6 år?
Framme

13. Var var du igår kväll?
Storebrorsfamilj

14. Vad är du inte?
Färdig

15. En sak du önskar dig?
Säng

16. Var du växte upp?
Osäkerhet

19. Det sista du gjorde?
Läste 

20. Dina kläder?
mys

21. Din TV?
Platt

22. Ditt/dina husdjur?
Älgar

23. Din dator?
Oboyig

24. Ditt humör?
Tillfreds

25. Saknar någon?
Njaej

26. Din bil?
Lortig

27. Något du inte har på dig?
småblommigt

28. Favoritaffär?
H&M

29. Din sommar?
Skön

30. Älskar någon?
Många

31. Favoritfärg?
Röd

32. När skrattade du senast?
Igår 

33. När grät du senast?
onsdags

Kommentarer
Postat av: anna

Det är ABSOLUT inte du som sagt nåt! :) Det är en gammal barndomsvän som har det lite jobbigt, och de e klart ja lyssnar och jag vill ju finnas där, men nu har hon pratat av sig om samma saker i ett år medan en annan typ vart tyst om sig själv. Jag vill inte att hon ska sluta prata om de, bara att hon kanske inte ska avbryta en :)



Du behöver aldrig vara orolig att du gör mig lessen, det är snarare så att du alltid får mig att må bättre! :D



Bamsekraam!!

2008-12-23 @ 12:30:47
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0