bristande uppmärksamhet

16.01
Hej!

Körlektionen idag var ju inte direkt lika imponerande som sist, zZzZzZzZzZ......
Bristande uppmärksamhet och svårigheter med hastighetsanpassning....inte kört i stan på länge vilket märktes. Tröttsamt. Jaja, sånt är livet...

Det är varmt idag, så härligt att sommaren är tillbaka. Hoppas det håller sej över festivalen för alla tältare.
Har börjat anlända massa folk nu, härliga små färgklickar och andra klickar i brist på färg överallt :)
Hade varit roligt att gå en sväng, se Kent och lite smått och gott. Men i år finns INGA ekonomiska resurser för detta är jag rädd. Söker fortfarande sällskap för Winnerbäck-konserten istället :)

Hade fått ett mail idag som jag inte vet om det är driv av nån ovänlig vän till mej eller om det är på riktigt. Och OM det är på riktigt så vet jag ändå inte om det är en lurendrejare lr ej.
Någon vill byta moppen (som jag la ut på blocket igår) mot en audi 80 från 93. Lite fix men den går, ja vet inte. Va skulle ni gjort? Värt att prata mer med snubben eller bara lägga ner?

Det var dagens!
Ikväll kommer Mathias och sällskapar med mej i huspassandet.
Godafton

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Murran! Jag veeet, är hopplöst dålig på att kommentera. Tycker bara att jag svammlar å inte säger/skriver nåt vettigt... (Och det är nog så också...;))



Låter som om ni har det gött i Arvika och de trakterna, du och moppen. Grymt nyfiken på när uppkörningen är.. hehe kommer nog gå hur bra som helst.



Nu ska jag å köpa en kyl! Kram!

2008-07-01 @ 16:24:17
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: clara

Hillu!!

Hm... oki, audi 80 e väl en rätt bra modell? Men som första bil vill man kanske den ska va igång med en gång? Tror hur som helst du kommer få din moppe såld!!!

Ha nåra jättehärliga da´r i Arvika:)!!!! Puss

2008-07-01 @ 16:35:06
Postat av: barfotabarn

åk å provkör bilen tycker ja! Snart e körkortet ditt vettu..... Hoppas solen lyser på oss idag! KRAM

2008-07-02 @ 06:28:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0