den mest underliga känslan...

12.55

Just nu inom mej är det kaos. Har den mest underliga känsla jag nånsin haft tror jag.
En del av mej vill hoppa och skrika av lycka, men det varar bara en liten liten liten del av en sekund för sen kommer en stor känslan av.......ensamhet. Vet inte varför, känner mej liten, ensam och allmänt ovärdig.

Mina vänner, jag har precis klarat min uppkörning!!! Jag ÄR ju glad innerst inne....det syns ju på alla utropstecken och allt. Men det känns bara så konstigt.....vågar inte ta ut opeln som står i garaget och ens ta ett varv runt kvarteret. Känner mej rädd för maskinen. Känns som ja aldrig mer vill köra bil....

Men jag har ju faktiskt fått mitt första chaufförsuppdrag i helgen. Så bilkörning, det blir det. Känns nog bättre ju mer det går in, just  nu känns det för overkligt.

Nu ska jag fortsätta försöka fatta hur det är!
Hej

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

Känner så väl igen det där, känslorna som kommer från ingenstans när man "borde va gla".. Skickar en KRAM å såklart ett stooOOOOOort GRATTIS till Dig! Duktig Du e!

2008-07-03 @ 13:59:20
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Yey!!!!!!!!!! GRATTIS GUMMAN! Shit, va roligt! Visste att du skulle klara det, duktiga du!



Kan tänka mig att det känns lite antiklimax; det man kämpat för så länge är helt plötsligt över, nu kan du ut och åka när du vill... känns säkert overkligt!



Nu måste du (och Jullan) ta en sväng till Karlstad och Öa för att hänga lite med mig!!



KRAAAAAAAAAAAAAM!

2008-07-03 @ 14:07:09
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: anna

Grattis igen :D



Kraam!

2008-07-03 @ 16:17:15
Postat av: Johanna

Stort grattis! :D kramar

2008-07-03 @ 21:21:30
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0