do(nt) feel like dancing

21.50
Tja - igen! :)
Lyssnar på Scissor och inser att för ett år sen så var jag på underbar konsert på festivalen. En av de roligaste och showigaste konserter jag varit på (säger iofs inte så mycket....)  Det var så ROLIGT!! Jaja, ingen festival i år som sagt. Nästa kanske? Man ska va ledig med.....

But your two-step makes my heart pound (öh, stavas nog inte så?).......Dont feel like dancing, dancing even if I cant find nothing better to do.........*sjunger och enjoyar*

Blev tydligen ingen säng efter att ja packat upp moppen, fanns visst en massa bra musik i datorn :)
Det är dessutom för varmt för att sova nu.

Jupp......meningslösa bloggar såhär på kvällskvisten !hEJ

Kommentarer
Postat av: clara

Så fantastiskt stolt över dig å körkortet min vän :) haha... du, ja vet inte när lyckoruset för körkortet infinner sig (kände mig mest kriminell å hoppades på att inte bli stoppad av polisen i början)men det är ju bra å ha iaf !!!!

Å sen en annan grej, låten som gett inlägget rubrik e ju fortfarande så fantastiskt bra... :) Puss

2008-07-04 @ 01:11:01
Postat av: Johanna

"I don't feel like dancing" ylade jag till på Singstar igår :D

2008-07-06 @ 16:19:48
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0