en tätort på en slätt

21.18

Tja!
Sitter här och längtar till Ransäter!!
Vägen hitut är för hemsk nu, usch. Rullgrus i en mil....skitläskigt!
Var säker på att jag skulle slå ihjäl mej en massa gånger och det tar en timme nu!
Inte lite segt. Försökte få tag i en bil att låna imorrn så jag slipper dö för att jag ska till jobbet. Men det funkade dåligt just nu. Går nog ändå, kanske slipper ena vägen om jag har tur. Mathias kanske kan ta moppen hem så kan jag ta bilen :)

Jaja....inte så mycket nytt annars, fortfarande inte gått in riktigt att jag klarade det. Syrran sa att det kommer första gången man sitter i bilen själv, kanske är så. Får väl se.

Nu ska jag packa upp ryggsäcken, inte orkat det än. Sen äre snart sängen, blir upp rätt tidigt imorrn ändå, även om ja inte börjar förrän 9. Tar ju som sagt ett tag att ta sej dit och så.

Tack å ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0