med en Skinny i knät...

10.50
Hej!
Skriver med en av systerns hundar i knät. Han blev alldeles förtvivlad när alla bara försvann imorse. Sen vi gick upp har han fölt mina fötter hela tiden och när jag satte mej här så kom han och la sej i mitt knä. Mys :)
Den andra hunden skulle till veterinären så han blev helt själv. Liten då :) I eftermiddag väntar troligen en tur till Freeport - outleten här. Har inte råd att handla nåt men mathias ska nog se på skor.

Alla stavfel idag beror på att min ena lins är knäpp så ja ser knappt va ja skriver.

Kommentarer
Postat av: Mia

varit där, gjort det.. kaiko linser alltså! Puss å kram



Mysigt med både bäbis och hund!

2008-07-16 @ 21:44:37
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0