semester

18.43
Idag jobbade jag min sista dag på 4 veckor! gött :)  Har ju inte direkt slitit ihjäl mej innan men :)
Ikväll äre lite Väng-häng me grill å sånt. Gött! Börjar bli hungrig....

Körde själv första gången förrut. Moppen stannade för mej i morse så Johan (m's morfar) fick komma och hämta upp mej och köra mej te jobbet. Typiskt mej att inte kolla så tändstiftet sitter ordentligt, jag som blivit så meckig. Iaf så kollade vi om den lagat sej påvägen hem nu i eftermiddag. Och mathias fick igång den och körde den hem, jag tog bilen.
Riktigt roligt, inte alls så läskigt som jag trott, kändes inte så kriminellt heller. Bara gött :)  Tänk att jag ÄNTLIGEN blivit vuxen. :)
Tack för mej!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

hah gött! Men ska Bengan säljas nu da? Hoppas du får sol på din semester. HUG

2008-07-04 @ 21:38:41
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Måste kännas gött att kunna ta bilen, även om det är lite läskigt så är det en friheten som är väldigt skön.



Ha en lovley semester! PUSS å KRAM

2008-07-06 @ 08:31:58
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0