stiltje

00.15

Gött att jag ger mej på en rubrik jag inte ens kan stava till :)

Har iaf varit det...stilltje(?) i bloggen några dar....har inte vart pigg alls....åkte på nån dret i bihålorna så jag har inte varit den bästa och roligaste barnvakten i helgen men jag försökte iaf. Ett av barnen hade tandvärk så honom kvittade det nog hur aktiva vi var. :) Han fick dra ut sin tand idag...liten då. Det var härligt att hänga me ungarna iaf. :)

De andra dagarna har det mest varit bad och sol, så OTROLIGT varmt. Jupp...
Någon har skickat önskemål om bilder på vad som händer hos takläggarna men det blir det inget med på MIN blogg. Tyvärr, det som hänt är att taket är bytt iaf. :)
Någon annan har frågat vad vi bygger, VI bygger inget men Daniel och Julia har bytt tak så Mathias har hjälpt till nån dag...så äre.

Nu ska ja plocka ihop lite här. Blir dåligt med sånt när man går upp ur sängen, äter frukost, packar matsäck och drar till sjön för att sen komma hem vid den här tiden och gå och lägga sej typ.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nää, var det tandvärk han hade. Brorsan sa att han hade varit ledsen på kvällen. Dra ut en tand är aldrig kul. Stackarn. Får ringa dem imorgon och höra hur det har gått. Hoppas du har det bra och att dreten i bihålorna försvinner snart.

2008-07-30 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0