underbara

09.55

Såg en framtidsinsättning på mitt konto - UNDERBARA lön!! Det är inte många kronor men det är nog för att slippa låna till räkningarna och för att betala en LITEN del av min STORA skuld. Det är oxå nog för att kunna ge Lillåsen-barnen en lite roligare dag på söndag. Kanske köpa glass, nån rolig mat eller så. Det är helt enkelt gött å veta att det är lite inkomster bland alla utgifter just nu.

Idag ska jag åka te Sôcka och se på/hjälpa till(?) på bygget där ute. Det har gått så sjukt fort för dom. Börjar nog lägga tegel idag verkar det som. Mathias åkte dit tidigt imorse och jag ska åka med Anna ut dit nu snart.
Jupp....så äre...

Hade nog inte så mycket att tillägga! Hoppas alla har det bra! KRAM!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

Ja visst e de gött å tjäna lite pengar nu! Va bygger ni förresten? KRam i solen

2008-07-24 @ 14:31:08
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Jag fick också en go lön nu, he he!



Vore kul om du ville lägga upp lite bilder på det som händer hos Julia o Daniel (om du får för dem förstås!) är ju nyfiken och Jullan tänker nog inte börja blogga!? Kanske ska maila en lista till henne?? :) :)



Pussåkram

2008-07-27 @ 22:20:15
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0