veckan som gått

17.41
Tja!

I tisdags åkte jag med bussen te karlstad. På kvällen bara slappa vi..

På onsdag lånade jag bilen och åkte till arvika och hängde lite med familjen. Åt mat hos moster och hade en go dag.
På kvällen träffade jag Clara och vi åkte ner te stan i Karlstad där det var PACKAT med folk för att det var Rix FM-festival. Vi såg ingenting av scenen så vi satte oss på en bänk längre bort och sen gick vi och köpte mat. Proavade sushi för första gången i mitt liv, hade nog för höga förväntningar som vanligt. Det var inte äckligt, men inte gott, blev nöjd rätt fort.. 
 
Igår slappade jag bara på dagen, mötte Mia och Ove, det var trevligt :)
På kvällen var vi på bio och såg the Happening. Längesen vi va på bio! BRA film. Gillar M. Night. Shyamalans filmer! :)
Hade tänkt se Narnia men kom för sent och orkade inte vänta till nästa sändning.

Idag har jag spenderat dagen i bil, stillastående :)
Det kom nån som skulle låna lägenheten Mathias har på veckorna så jag fick snältt packa mej ut i bilen. När mathias slutade åkte vi hem. Nu har vi precis ätit och avnjuter första kvällen på semestern. Rätt trötta!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

Ha en trevlig helg å en go semester! Kramkram

2008-07-11 @ 22:36:27
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Det var trevligt att träffa dig med!! Precis vad jag behövde då! (Mår bra nu, haft lite ont och varit väldigt trött men annars så! :))



Hörs!

2008-07-12 @ 18:02:28
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0